lindqvistsimon.blogg.se

Nydiagnosticerad Aspergare som fortfarande drömmer om att bli professionell jockey.

Ett tråkigt men tyvärr nödvändigt beslut

Kategori: Allmänt

Okej, innan ni hör det från någon annan. Jag har valt att avsluta kursen innan den börjat. Att åka iväg och jobba i ett annat land är inte för alla, mer specifikt inte för någon som tycker det är ett helvete att bo tre dagar på ett ställe som är 20 minuter bort från hemmet. Jag ber inte att ni ska förstå, jag ber bara er att respektera mitt beslut även om ni inte håller med mig. Det blev helt enkelt för mycket och jag har tillräckligt med min egen besvikelse, jag vill helst inte att ni påminner mig om det.
Alla som har hjälpt till ekonomiskt eller med saker kommer att bli ersatta snarast möjligt. Jag är medveten om att detta har varit mitt livs chans och nu måste jag göra det bästa för att drömmen på något vis ska bli verklig ändå. I skrivande stund utkämpas tredje världskriget inom mig men i mitten av allt finns trots allt en känsla av lättnad över att snart vara på väg hem vilket gör att jag ändå känner att mitt beslut var det rätta. Jag vet inte om jag kanske kommer att ångra det senare men då får jag ta det då. Återigen ni ska inte tycka synd om mig, men snälla respektera i alla fall MITT beslut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: