lindqvistsimon.blogg.se

Nydiagnosticerad Aspergare som fortfarande drömmer om att bli professionell jockey.

Vill ni sponsra mig så går det bra

Kategori: Allmänt

Jag söker både jobb och jag söker efter stipendier, men det är inte så lätt något av det. Fortsätter också att söka CSN för att få ett besked från dem. Men om det finns någon därute, privatperson eller företag som har lust att sponsra min väg till skolan i Newmarket tar jag tacksamt emot alla bidrag. På lördag kommer jag att finnas i MIKADO RIDSPORTS monter på Höstglödsmässan på Rosenhill vid två tillfällen, mellan 10 och 11 samt mellan 15 och 16 om det är någon som vill prata med mig om skolan eller min diagnos.
Har funderat lite på det där med sponsring och kommit fram till att man kanske kunde dela in den i nivåer. Det jag kan erbjuda i ersättning är min tacksamhet och ett löfte att jag i framtiden kommer att nämna namn och företag så fort jag kan när jag pratar om min väg till England.
Jag tänkte mig nivåer som
Falabella                 100 kr
Shetlandsponny   200 kr
Islandshäst            500 kr
Tinker                  1 000 kr
Arab                      1 500 kr
Br. fullblod         2 000 kr
För den som betalar någon av de tre högsta nivåerna ingår också en träff där jag berättar om mig själv, om skolan och om hur jag tänker mig framtiden. För dessa nivåer kommer även en lista med namn och summa att publiceras här. Prata gärna med era vänner eller arbetsgivare om det är någon som har lust att köpa en häst.. Vi behöver få ihop 18 000 skr. Pengarna kan ni sätta in på mitt konto i Swedbank, clearing 8214-9 nr 353200448-2. Skriv insamling och ert eller företagets namn på inbetalningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: